Sebészet

Mivel foglalkozik az általános sebészet?

Sebészet a konzervatív terápiák közé tartozik, és gyógyító célú beavatkozást jelent az emberi testbe. A sebészet a különböző szervi elváltozásokat műtéti eszközökkel gyógyítja, vagy korrigálja. Számos szakterülete alakult ki. A Stefánia Klinikán általános sebészettel és plasztikai sebészettel foglalkozunk. Speciális szakterületünk a varixok scleritizációs kezelése.

DSCF5883 2

Ambuláns sebészeti beavatkozások a legmodernebb eszközökkel a Stefánia Klinikán

Milyen panaszokkal, tünetekkel, betegségekkel kereshetik fel sebészeti magánrendelésünket?

Magánrendelésünkre várjuk azokat a pácienseket, akik sebészeti jellegű problémákkal küzdenek, legyenek azok ortopédiával, ízületi fájdalmakkal vagy sportsérülésekkel kapcsolatosak. Előfordul, hogy a betegnek napok óta fáj a hasa, és a belgyógyász küldi el sebészetre. Ebben az esetben az általános sebészeti vizsgálat a diagnosztikát szolgálja.
Traumás fájdalmakkal, végtagfájdalmakkal, proktológiai panaszokkal (végbelet érintő megbetegedésekkel), pattanó ujjal, ganglionnal, alagútszindrómával is javasolt sebészt felkeresni.

Milyen szolgáltatásokat vehet igénybe sebészeti szakrendelésünkön?

A Stefánia Klinikán minimál invazív ambuláns szépészeti plasztikai műtéteket, varixok kezelését, és ambuláns kisműtéteket hajtunk végre.

A vizsgálat menete

Az első vizsgálat során a beteg fizikális vizsgálata történik. Ezt követően megbeszéljük műtéti beavatkozás lehetőségét, mire lehet számítani, mivel jár, hogyan készüljön fel a beteg. A vizsgálat kb. 15-20 percet vesz igénybe. A műtét a beavatkozástól függően 30-60 perc. Minden eltávolított szövet esetén elvégezzük kötelező a szövettani vizsgálatot is.

Hogyan jelentkezhet be sebészeti rendelésünkre?

E-mailen: info@stefaniaklinika.hu
Online:

• Magas színvonal, modern technológia, minden korosztály számára elérhető, gyors, komplex, szolgáltatások, rövid várakozással.
  • Nagy tapasztalattal és gyakorlattal rendelkező orvosok, jól képzett kiváló szakmai csapat.
  • Modern diagnosztikai eszközeinknek köszönhetően gyors és pontos diagnózis.
  • Elérhető, megfizethető árak. Magas ár-érték arány.
  • Eszközpark a korszerű ambuláns kezelések esetében élenjáró