Reumatológia

Mivel foglalkozik a reumatológiai szakrendelés?

Reumatológiai magánrendelésünkön a degeneratív ízületi betegségekkel, gerincfájdalommal, gerincből lesugárzó fájdalommal, valamint egyéb mozgásszervi és ízületi betegségekkel foglalkozunk, melyek legtöbbször fájdalommal, gyulladással járnak. A mozgásszervi betegségek megnehezítik az egyén életét, mindennapi tevékenységeit csak nagy nehézségek árán tudja elvégezni. A Stefánia Klinikánál tapasztalt reumatológussal várjuk a gyógyulni vágyókat! Az olyan reumatológiai betegségek és problémák, mint például az ízületi gyulladás, kopásos elváltozások, reuma, gerincsérv, derékfájdalom ma már egyre több embert érintenek. A reumatológus segítségével ezek a problémák azonban a legtöbb esetben hatékonyan kezelhetőek. A reumatológus bizonyos esetekben gyógytornát, gyógyfürdőt is javasolhat, hogy a kezelés minél eredményesebb lehessen.

Milyen panaszokkal, tünetekkel, betegségekkel kereshetik fel reumatológiai magánrendelésünket?

Mindenképpen javasolt a reumatológiai magánrendelés felkeresése, amennyiben nem múló, időről-időre visszatérő erős hátfájás, nyaki fájdalom, derékfájdalom, esetleg fejfájás, vagy végtagfájdalom, vagy gerincből lesugárzó fájdalom jelentkezik. Ezek a tünetek mind mozgásszervi betegségre utalhatnak, éppen ezért mindenképpen fontos, hogy időben kivizsgáltassuk reumatológussal. A mozgásszervi megbetegedések akár munkaképtelenséghez is vezethetnek, hazánkban például a derékfájás az egyik leggyakoribb oka a keresőképtelenségnek. A szegedi Stefánia Klinika reumatológiai szakrendelésén a legmodernebb diagnosztikai eszközök állnak rendelkezésünkre, hogy az Ön fájdalmainak okára minél hamarabb fényt deríthessünk! Emellett gyors, várakozás nélküli laborszolgáltatásokat is nyújtunk, amelyek rendkívül fontosak a reumatológiai betegségek lefolyásának követésében.

Életmód tanácsadás Reumatológiai szakrendelésünkön!

A leggyakoribb reumatológiai betegségek:

Milyen szolgáltatásokat vehet igénybe reumatológiai szakrendelésünkön?

A szegedi Stefánia Klinikánál a gyors, pontos diagnózis mellett komplex egészségügyi szolgáltatásokkal járulunk hozzá betegeink gyógyulásához. Reumatológiai szakrendelésünkön az alábbi szolgáltatásokat veheti igénybe:

• Teljes körű reumatológiai szűrés
  • Különböző eredetű mozgásszervi fájdalmak okainak kiderítése
  • Gyulladásos reumatológiai betegségek kezelése
  • Mozgásszervi betegségek diagnosztizálása és gyógyítása
  • Hatékony fájdalomcsillapítás
  • Immunbetegségek kezelése

Hogyan készüljön fel a reumatológiai vizsgálatra, mire számítson?

A vizsgálatra kérjük, hozza magával korábbi leleteit!

A vizsgálat menete

A reumatológus először elbeszélget a pácienssel, aki elmondja a panaszait, ezután következik a fizikai vizsgálat, melyhez a beteg alsónadrágra vetkőzik. Először álló helyzetben történik a vizsgálat, majd fekvő helyzetben, majd miután a reumatológus képet alkotott a betegség természetéről, elmondja a betegnek az észrevételeit, terápiás javaslatait.

Hogyan jelentkezhet be reumatológiai magánrendelésünkre?

• Földszinti elhelyezkedés, idősebb vagy mozgásukban korlátozott betegeknek nem kell lépcsőzniük.
  •  Betegeink időpontra érkeznek, ezért rövid a várakozási idő.
  • A legmodernebb diagnosztikai eszközökkel rendelkezünk.
  • Gyors, sorban állás nélküli, OEP támogatott laborszolgáltatások.

Önt mennyire veszélyezteti a csontritkulás? – TESZT