Pszichiátria

Mivel foglalkozik a pszichiátriai szakrendelés?

Pszichiátriai szakrendelésünkön a pszichiátriai betegségek és lelki problémák kezelésével foglalkozunk. Ezek közé tartoznak például a hangulatzavarok, szorongásos zavarok, életvezetési elakadások. A pszichiátria szakterülete a pszichoterápiás gyógymódot, valamint a gyógyszeres kezelést alkalmazza leggyakrabban, de a komplementer gyógymódok (pl. gyógynövényes készítmények, étrend-kiegészítők alkalmazása) is egyre nagyobb teret nyer. A pszichiáter a napjainkban egyre gyakrabban előforduló stresszhez kapcsolódó problémákat is hatékonyan tudja kezelni, éppen ezért szerepe egyre fontosabb, nemcsak a már kialakult tünetek, betegségek gyógyításában, hanem a beteg állapot megelőzésében is, ahogy ez a fejlett nyugati kultúrákban már kialakult gyakorlat.

Milyen panaszokkal, tünetekkel, betegségekkel kereshetik fel pszichiátriai magánrendelésünket Szegeden?

A pszichiátriai problémák széles skálájával foglalkozunk a szegedi Stefánia Klinikán. Dr. Boros Ildikó pszichiáter hatékony terápiás módszerekkel (gyógyszeres kezelés, kognitív viselkedésterápia, imaginációs módszerek, relaxációs technikák, stresszoldás a kineziológia eszköztárával), eredményesen kezeli a pszichiátriai problémákat.

Pszichiátriai betegségek és pszichés problémák, amikkel a leggyakrabban keresik fel a pszichiátert:

• Depresszió és más hangulatzavarok
  • Pánikbetegség
  • Testi betegségek pszichés vonatkozásai, krónikus fájdalom
  • Szorongás
  • Fáradékonyság-szindróma
  • Változókori pszichés tünetek
  • Önismeret fejlesztése
  • Pszichózis
  • Feledékenység
  • Kényszerbetegség (OCD)
  • Szexuális zavarok
  • Alvászavarok
  • Bipoláris zavarok

Jelentkezzen pszichiátriai szakrendelésünkre, amennyiben bármilyen lelki eredetű problémával küzd, vagy stresszel teli élethelyzete miatt azt megelőzni szeretné. Kellemes környezetben várjuk Önt Szegeden a Stefánia Klinikán!

A pszichiátriai vizsgálat menete

A pszichiáter egy beszélgetés során alkot képet a pszichiátriai problémáról. Ehhez amennyiben szükséges, pszichiátriai teszteket, differenciáldiagnosztikát is alkalmaz. Ezután következik a terápiás lehetőség megbeszélése, és a közös döntés a terápia jellegéről.

Hogyan jelentkezhet be pszichiátriai szakrendelésünkre?

• Kellemes belvárosi környezet, barátságos személyzet és szakmailag elismert orvosok.
  • Magas színvonal, modern technológia, minden korosztály számára elérhető, gyors, komplex, szolgáltatások, rövid várakozással.
  • Szolgáltatásaink árai megfizethetőek, magas ár-érték arányt képviselnek.