Belgyógyászat

Mivel foglalkozik a belgyógyászati szakrendelés?

A belgyógyászat az orvostudomány több területét fogja össze, így a belgyógyászatból fejlődött ki például a kardiológia, a gasztroenterológia, a diabetológia, endokrinológia. A belgyógyász szakember segít feltárni az egészségügyi problémák mögötti okokat, a tünetek alapján további szükséges vizsgálatokat rendelhet el. A Stefánia Klinikán pácienseink rendelkezésére áll gasztroenterológus, kardiológus, valamint diabetológus szakember is.

Milyen panaszokkal, tünetekkel, betegségekkel kereshetik fel belgyógyászati magánrendelésünket?

Ha olyan tünetet tapasztal, aminek az eredete bizonytalan, akkor ajánlott belgyógyász szakemberhez fordulni.  Ilyen tünetek lehetnek az ismeretlen eredetű, gyakori fejfájás, mellkasi fájdalom, fáradékonyság, szédülés, hasi fájdalom. Ezeknek a forrását tapasztalt belgyógyászunk eredményesen fel tudja deríteni, szükség esetén pedig a Stefánia Klinikán várakozás nélküli szűrővizsgálatokat is igénybe lehet venni.

Ha tehát nem tudja, hogy tüneteivel milyen szakrendelést vegyen igénybe, akkor válassza  belgyógyászati szakrendelésünket. Belgyógyászunk adott esetben góckutatást javasolhat, valamint irányítja a betegség teljes körű kivizsgálásának folyamatát. Azoknak is ajánlott felkeresniük belgyógyászati szakrendelésünket, akiknél valamilyen életmódbeli rizikófaktor előfordul (stressz, túlsúly, dohányzás), vagy családjukban előfordult már valamilyen krónikus betegség.

A belgyógyászati szűrővizsgálatok jelentősége

A szegedi Stefánia Klinikán számos komplex szűrővizsgálat közül választhat. Ezek a ma elérhető legkorszerűbb diagnosztikai eszközökkel történnek, így a betegségről a lehető legpontosabb kép alkotható. Ezek segítségével időben kiszűrhetőek a komolyabb betegségek is, az eredményes gyógyítás pedig időben megkezdhető.

Hogyan készüljön fel a belgyógyászati vizsgálatra, mire számítson?

A belgyógyászati vizsgálatra kérjük, hozza magával orvosi leleteit!

A vizsgálat menete

A belgyógyászati vizsgálat a beteg kikérdezésével kezdődik, a belgyógyász érdeklődik, hogy a családban korábban előfordult-e már korábban valamilyen szív- és érrendszeri betegség (trombózis, szívinfarktus, érszűkület), vagy esetleg pajzsmirigybetegség. Az állapotfelmérést követően a fizikális vizsgálat következik, amely során az orvos megtapintja a nyirokcsomókat, a pajzsmirigyet, felméri a páciens testfelépítését, fizikai állapotát. Ezek után személyre szabott életmódtanácsokkal látja el a pácienst.

Hogyan jelentkezhet be belgyógyászati rendelésünkre?

Telefonon: 0630 5370350
Emailen: info@stefaniaklinika.hu

Belgyógyászati szűrővizsgálataink, szolgáltatásaink

• Ultrahangvizsgálat
  • OEP finanszírozott vérvétel
  • Szűrővizsgálat 45 éves kor felett

• Betegközpontú ellátás: közvetlenség, maximális odafigyelés, udvariasság.
  • Nagy tapasztalattal és gyakorlattal rendelkező orvosok, jól képzett kiváló szakmai csapat.
  • Gyors, pontos labordiagnosztika.
  • Szegeden egyedülálló ultrahang diagnosztikai készülék.
  • Modern, elegáns megjelenés, kényelmes diszkrét környezet, esztétikus, igényes kialakítású épület és rendelők.

Áraink

Belgyógyászati rendelés árainkról itt tájékozódhat!